Інтернет, безперечно, змінив наш спосіб життя та спілкування. Тепер люди можуть спілкуватися та обмінюватися інформацією не лише з друзями та родичами, але і зовсім незнайомими людьми через Facebook, Instagram і Twitter.
Останні дослідження довели, що сучасна молодь більше довіряє інформації, яку отримує через соціальні мережі, ніж традиційним ЗМІ чи рекламі. Також, дослідження показали, що саме соціальні мережі мають найбільший вплив у прийнятті рішень користувачами.
Майбутні студенти університету – це покоління, яке занурюється в соціальні мережі та цифрові технології. І більшість студентів використовують ці технології як джерело інформації, в тому числі як спосіб вибору майбутнього університету.
Раніше майбутні студенти більше довіряли друкованим виданням та інформації в офіційних посібниках та слідкували за рейтингами університету. Проте, 83% абітурієнтів на сьогоднішній день користуються саме соціальними мережами у виборі майбутнього університету.
В чому секрет?
Використовуючи соціальні мережі, майбутні студенти можуть отримати неофіційне, студентське бачення ситуації в університеті, якого вони не зможуть знайти на офіційних веб-сторінках обраного закладу.
За даними Національного центру для університетів і бізнесу, Facebook є найпопулярнішим джерелом серед інших соціальних мереж для студентів, які шукають інформацію. Твіттер може стати ще одним чудовим ресурсом для отримання інформації та способом задати питання до студентів університету.
Варто звернути увагу, що університети зацікавлені в цьому і часто надають інформацію про хеш-теги, які використовують їхні студенти. Наприклад, в Оксфордському університеті #oxtweets – це твіти, де студенти пишуть про своє життя в університеті. Університет Swansea створив хештег #SwanseaGrad, який може допомогти майбутнім студентам відчути себе випускником цього закладу.
Також існує корисний веб-сайт, який має розділи WhatUni, UniStats та Student Room, які надають студентам інформацію про університетське життя поза навчанням за спеціальністю та проживанням в кампусі. Студенти можуть отримати інформацію, про те як вони можуть “вписатися” в студентське життя; як це – жити і навчатися саме в цьому університеті, а також відчути співтовариство та суспільне життя на своєму новому місці навчання.
Легкий доступ
Соціальні мережі також можуть бути корисним інструментом пошуку інформації і для іноземних студентів. Університети Великобританії мають велику кількість іноземних студентів, і для цих молодих людей дуже проблематично спробувати відвідати університети, щоб прийняти остаточне рішення. І тут соціальні мережі можуть допомогти. Дані Міжнародного опитування студентів за 2017 рік свідчать про те, що соціальні мережі відіграють важливу роль для багатьох студентів, які вибирають ВНЗ.
Останнім часом університети почали використовувати соціальні мережі не лише для майбутніх студентів та їхніх батьків, але і для отримання пропозицій щодо зарахування. Одним з таких прикладів є Університет Бредфорду, де студенти можуть скористатися Facebook для прийняття рішення щодо обрання саме цього університету, чи обрати інший. Тобто відправити заявку можна навіть через сторінку цього навчального закладу у соціальній мережі.
Навчальні заклади уже встигли перехопити цю тенденцію, тому їх офіційні сторінки в популярних соцмережах давно функціонують та надають достовірну інформацію про ВНЗ. Адміністратори цих груп жваво популяризують їх, додають актуальну інформацію, фото, хежтеги, оголошення та багато чого цікавого. Такий підхід дозволяє зануритись у життя університету чи коледжу ще до того, як стати у ньому студентом. Ну і молоді люди тепер довіряють більше саме інформації із соціальних мереж, ніж із інших джерел.
Але існує і деяка небезпека, адже є ризик натрапити на неіснуючі університети, фейкові сторінки у соцмережах, фальшиві відгуки та підробні
дипломи. Тому, незважаючи на надійність Інтернет-комунікацій, безпеку та захищеність особистої інформації, заповнювати заявки на сумнівних сайтах чи сторінках не бажано.
Студенти та їхні батьки можуть отримувати цінні, достовірні дані онлайн, але вони завжди повинні пам’ятати, що потрібно шукати лише перевірені облікові акаунти на Facebook і Twitter. Їх адреси, як правило, можна знайти на офіційних сторінках університетів разом із найточнішою та актуальною інформацією про спеціальності, вартість навчання та предмети.
Стати студентом хорошого ВНЗ може бути найяскравішим досвідом в житті молодої людини. І зрозуміло, що соціальні мережі тепер, як ніколи раніше, спрощують процес прийняття рішення, що змінює життя студентів, на основі вільного доступу до будь-якої інформації. Саме тому майбутні студенти, обирайте мудро свою альма-матер і насолоджуйтесь наступним етапом вашого життя, до якого б університету ви не вступили.
Онлайн-довідник для студентів та абітурієнтів Куда Поступать також не можна віднести до традиційних ЗМІ. Адже на нашому сайті висвітлюється лише актуальна інформація, яка відповідає дійсності, представлені рейтинги ВНЗ із різних країн світу. А ще, ми першими повідомляємо про події, які стосуються студентського життя, новини про які важко знайти інформацію на інших сайтах для вступників. Слідкуй те за оновленнями на нашому сайті, щоб залишатися в курсі важливих подій в житті ВНЗ України та зарубіжжя.