facebook
Головна / Новини / Освіта в Україні /

Топ 10 помилок абітурієнта під час вступної кампанії

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

 

Майбутні студенти настільки сильно бажають розпочати вступну кампанію, що не звертають увагу на дрібниці, які можуть коштувати цілого року життя. Справа в тому, що такі дрібниці, як завантаження неякісного фото при реєстрації в електронному кабінеті, невірне значення середнього балу або і електронної адреси, яка не активна або не обслуговується в нашій країні, можуть призвести до плачевних наслідків. Портал Куда Поступать підготував ТОП 10 найпоширеніших помилок абітурієнтів при реєстрації в електронному кабінеті, якими нехтувати не можна.

  1. Не варто реєструвати електронний кабінет на електронну пошту, до якої втрачено доступ, або вона не створена взагалі. Так само не варто використовувати сервіси електронної пошти, які заборонені в Україні. Іноді, через хвилювання або неуважність, абітурієнти плутають букви, символи, шрифти. Тому, задля власного спокою та успішної реєстрації, варто використовувати електронні скриньки дозволених в Україні сервісів, таких як i.ua, ukr.net, gmail.com, із зрозумілими символами та підтвердженою реєстрацією адреси.
  2. При реєстрації варто не просто вказувати вірний пароль, а й записати його на аркуші паперу та зберегти. Адже, якщо пробувати відгадати пароль, сайт автоматично блокує такого користувача на три години. Якщо дійсно виникли труднощі з введенням паролю, то краще використати функцію «Забули пароль?» та відновити його через електронну пошту.
  3. Потрібно уважно звірити данні в документах вступника та сертифікаті з результатами ЗНО. Якщо не співпадають паспортні данні, дата народження або ж хоча б одна літера в ініціалах вступника – зареєструвати особистий кабінет не вдасться. Якщо в документах про освіту виявили помилку, або ж у сертифікаті ЗНО – потрібно терміново звернутись до шкільної дирекції або до регіонального центру оцінювання якості освіти, в залежності від того, в якому документі виявлено помилку.
  4. Абітурієнти, які проживають в сільській місцевості, мають можливість завантажити до особистого кабінету відповідну довідку, яка потрібна для отримання додаткового коефіцієнту. На сайті відсутня функція зміни/відміни/редагування такої довідки. Тому, перед завантаженням документу на сайт, потрібно перевірити, чи форма довідки відповідає необхідному зразку і лише тоді здійснити необхідні маніпуляції.
  5. За законом, студент має право подати на бюджетну форму навчання лише 7 заяв на 4 різвні спеціальності. Після подання заяв змінити пріоритет неможливо. Саме тому варто чітко розуміти, які саме навчальні заклади та спеціальності є більш бажаними. Зазначимо, що кількість заяв на платну форму навчання, є необмеженою.
  6. Неякісне фото формату «селфі» не підходить для реєстрації в особистому кабінеті. Фотографії повинні мати формат як для документів, мати розмір до 1 Мб та збережені у відповідному форматі, зазначеному на сайті.
  7. Вступники можуть допуститись помилки, здійснюючи підрахунок середнього балу документу про освіту. Тому рекомендуємо уважно ознайомитися з інструкцією по підрахунку середнього балу та проробити підрахунки кілька разів, щоб усе було дійсно вірно. І лише тоді вносити результат до особистого кабінету.
  8. Переможці міжнародних на Всеукраїнських олімпіад теж мають певні бонуси при вступі. Тому цю інформацію також варто подати до особистого кабінету ще до моменту подачі першої заяви.
  9. Перед подачею заяви на кожну спеціальність, потрібно переконатись, що вступник має результати ЗНО, які відповідають вимогам обраної навчальної спеціальності. Адже, якщо подавати заяву на спеціальність, яка вимагає оцінку за ЗНО з хімії, а її абітурієнт не писав – це пуста трата часу.
  10. Розділ «Обов’язкові данні» можна змінювати лише до моменту подання першої заяви. Як тільки перша заява буде відправлена, можливість редагування даних автоматично блокується.

Також спеціалісти не рекомендують здійснювати реєстрацію у перший та останній дні. Адже самі в ці періоди наплив абітурієнтів найбільший і система може працювати некоректно та з затримками. Відправляти заяви до ВНЗ у перший же день також не варто. Краще почекати 2-3 дні, як спаде основний ажіотаж і спокійно пройти реєстрацію та відправити заяви на вступ до обраних ВНЗ.

Читайте новини про вищу освіту та вступну кампанію на нашому порталі та підписуйтесь на нашу сторінку у Фейсбук.

comments powered by HyperComments
1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Send this to a friend