Хто б міг подумати ще 10 років тому, що відеоігри перетворяться з дозвілля в високооплачувану роботу? Але це реалії сучасності, і сьогодні на ринку праці стають затребуваними професії гейм-індустрії. Тепер все частіше можна знайти різні навчальні курси, які вирощують нових гейм-дизайнерів та геймерів.
Згідно з останніми дослідженнями, в 2020 році світовий ринок відеоігор перевищить 90 мільярдів доларів, та займе місце найбільш динамічного ринкового сегменту. Це й не дивно, адже кількість людей, яке щодня грає у відеоігри, вражає – понад 2 000 000 000 чоловік. Всі розвинуті країни мають великі ринки збуту відеоігор, які щорічно приносить їм колосальний прибуток.
Для всіх, хто бачить своє життя пов’язане з відеоіграми, з’явилася чудова новина – відкрився новий факультет Менеджменту в індустрії відеоігор, на базі університету Лазарського. Що це означає?
Починаючи з цього року, вуз відкриває нову спеціальність, яка дасть можливість студентам отримати всі необхідні знання для створення якісного ігрового продукту. Університет Лазарського в колаборації з успішними представниками ігрової індустрії створили на базі факультету економіки та менеджменту унікальний цикл, який дозволяє вивчити основи управління проектами, HR і PR маркетинг, з сильним мовним ухилом (вивчення англійської мови). Вивчаючи даний курс студенти зможуть не тільки навчитися теорії створення та просування відеоігор, але й будуть відпрацювати практичні навички на стажуваннях. Учні отримають досвід роботи в колективі, лідерські якості та виробничі навички, необхідні в ігровій індустрії.
Курс створений з урахуванням ринкових особливостей, та сучасних тенденцій в ігрових технологіях. Після випуску молоді фахівці зможуть самостійно створювати готовий ігровий продукт або працювати в команді.
Вступивши на факультет Менеджменту в індустрії відеоігор, студент отримає:
- Знання для старту кар’єри;
- Уміння управляти проектами та контролювати роботу команди;
- Знання основ програмування, в тому числі Python;
- Досвід колег, які на протязі декількох років розвивалися в ігровій індустрії, розробляли та просували свій продукт;
- Здатність оцінювати і складати бюджет майбутнього продукту;
- Володіння англійською мовою;
- Можливість пройти стажування в кращих ігрових компаніях.