Просувати чи не рекламувати в Інтернеті онлайн рекрутацію університетів під час дії COVID ?
Карантин, спричинений COVID-19, вплинув на життя мільярдів людей у світі. Бізнес, який міг перейти на дистанційну співпрацю, школи та університети повинні були швидко застосувати засоби дистанційного навчання. Багато розважальних компаній відкрили безкоштовний доступ до своїх курсів, подкастів та відеопередач, що дозволяє людям отримувати нові навички, поглиблюватись у свою спеціалізацію та взагалі дізнаватися щось нове.
Скорочення пульту заявників, надмірна залежність одного регіону для набору студентів, а також припинення подорожей змушує багато навчальних закладів переглянути свої стратегії та механізми набору студентів. Питання полягає у швидкості та гнучкості прийняття змін. Як університети можуть швидко адаптуватися до нового середовища?
Виділяйтеся та будуйте довіру
У часи високої невизначеності, коли інші університети не вагаються діяти, виділятися, спілкуватися з потенційними претендентами, перенаправляти свій офлайн-маркетинговий бюджет на онлайн-операції. Кандидати все ще є, вони настільки ж невизначені, як і ви, і ви можете до них дотягнутися, а інші установи спостерігають і чекають. Тримаючи руку за ці важкі часи, вони змусять вас довіряти вам набагато більше і допоможуть у побудові цих відносин. Тож коли настає час і заявники готові прийняти своє рішення, шанс вищий, що вони оберуть когось, кому вони довіряють, когось, кого вони знають, когось, хто був у важкі часи, і підтримаютьїх у процесі навчання. Якщо нічого не робити зараз, це не лише поставить під загрозу цикл підбору персоналу до 2020 року, але й затьмарить перспективи осіннього набору 2021 року.
Принесіть однолітків на борт
Ми просто не можемо переоцінити силу одноліткових рад та впливати на ці дні. А з точки зору візуалізації та наявності такої однорідного зв’язку на даний момент немає нічого більш потужного, ніж Instagram. Є мільйони мікро-впливів з 10-30 К дуже лояльними послідовниками. Вони діляться своїми щоденними процедурами, своїми мріями, труднощами, своїми життєвими історіями. Їх пдписники довіряють їм. Співпраця з впливовими людьми може допомогти закладам показати потенційним студентам, як вони навчаються в Інтернеті, проте, як працює навчальний процес, обсяг підтримки, яку надає навчальний заклад і пізніше: що таке жити в цьому місті, як це жити в гуртожитках, що це безпечно, і студенти-міжнародники тут бажані. Це не про розповідання, а про демонстрацію та спілкування інституційних цінностей через однолітків студентів своєю мовою.
У KUDAPOSTUPAT ми завжди раді мозковому штурму на відповідну цифрову кампанію, щоб досягти ваших цілей маркетингу та реєстрації. Зверніться до нашого керівника партнерства Skype—KudaPostupat, щоб обговорити варіанти.