Куратор мультимедійних виставок — це фахівець, який займається веденням менеджменту та розробкою концепції проекту. Він також стежить за успішністю його реалізації, вносить ідеї щодо вдосконалення, вирішуючи всі проблеми по частині управління та творчості.
Професія куратора мультимедійних виставок передбачає повне розуміння як точних наук, так і креативних аспектів. Такий фахівець відрізняється багатою фантазією та нюхом на вдалі ідеї, може керувати великим колективом і грамотно розпоряджатися виділеними коштами. Хороший професіонал той, хто здатний створювати концептуально нові види й засоби реалізації звичних виставок і арт-композицій, переносячи їх в театри, музеї, парки і т.д.
В обов’язки куратора мультимедійних виставок входить:
- знаходження найбільш актуальних і цікавих тем для проекту;
- реалізація задуманого виходячи із заявленого бюджету й термінів;
- здійснення або ініціація всіх необхідних маркетингових прийомів для заяви про проект і залучення до нього нової аудиторії;
- координація роботи колективу.
Щоб стати куратором мультимедійних виставок необхідно отримати вищу освіту за спеціальністю «Арт-бізнес і реклама» або з інших схожих за спрямованістю дисциплін. Для вступу до ВНЗ буде потрібно скласти іспити з англійської та державної мови, суспільствознавства. Більш докладний перелік предметів необхідно уточнювати в конкретних навчальних закладах.
Після випуску можна буде побудувати кар’єру в музеях, галереях, а також маркетингових або рекламних агентствах. Від потенційного працівника чекатимуть компетентність в сфері мистецтва і управлінської справи, комунікабельність, дипломатичність, креативність і активність.
Середній заробіток в місяць у куратора мультимедійних виставок становить 1200-1700 доларів. Більш досвідчені фахівці, що працюють у великих компаніях, можуть розраховувати на оклад в розмірі 3000-3200 доларів.