Креативний директор займається координацією та організацією діяльності рекламних агентств і компаній. У його компетенцію входить пропозиція ідей для поліпшення продажів проекту, створення бізнес-плану й аналіз можливих шляхів розвитку організації в цілому.
Професія креативного директора підійде сильним в математичних науках. Також такий фахівець повинен володіти знаннями в психології управління та бути всебічно розвиненим, розуміючи основи принципів роботи маркетингу та менеджменту.
В обов’язки креативного директора входить:
- забезпечення ефективності роботи відділу;
- координація діяльності кожного співробітника з креативної частини;
- участь у створенні завдань по творчій розробці та контроль за відповідністю результату початковим брифам;
- вирішення внутрішніх суперечок в колективі, забезпечення екологічної атмосфери;
- аналіз роботи співробітників та обговорення з кожним з них ефективності тієї чи іншої діяльності;
- ведення та контроль успішності проекту.
Освоїти професію креативного директора можна закінчивши вищу профільну освіту за спеціальністю «Реклама», «Філологія» або «Маркетинг». Для вступу до ВНЗ на відповідні факультети потрібно скласти іспити з математики, англійської та державної мови. Іноді вимагають здачу історії.
Однак, однієї вищої освіти недостатньо. Щоб бути успішним у професії, необхідно отримати досвід роботи на подібних посадах мінімум 3 роки й бути конкурентоспроможним фахівцем. Часто креативні директори — це колишні копірайтери та арт-директора.
Побудувати кар’єру далі можна в рекламних агентствах, великих приватних компаніях. Від претендента при відборі на роботу чекатимуть талант до управлінської діяльності, стаж роботи від трьох років, комунікабельність, вміння відстоювати свої ідеї й знання англійської мови.
Середній заробіток фахівця становить 1200-1800 доларів. Однак, з умовою працевлаштування в великі організації, можна розраховувати й на оклад в розмірі 2500-4000 доларів. Також важливо розуміти, що підсумковий заробіток буде залежати від уміння застосувати себе в професії, відстояти свої позиції та постійного розвитку компетенції.